Patenkintas klientas – vartai į sėkmę

Klientų valdymo sistemaKiekvienas turime savo norus ir poreikius bei mėgstame išskirtinį dėmesį. Klientų pasitenkinimas prekėmis ir paslaugomis yra svarbiausias kiekvieno verslo tikslas. Tačiau gera prekė kliento rankose tai dar ne visas darbas.

Kol prekės ar paslauga patenka pirkėjui į rankas, ji jau būna nuėjusi ilgą atsiradimo kelią. Gamyba ir paruošimas ir tik paskutiniai žingsniai, o iki tol yra ilgi kūrybos ir valdymo procesai. Visų pirma reikia suprasti kliento norus ir poreikius, žinoti tam tikrą informaciją apie kiekvieną jau buvusį pirkėją ir stengtis surasti kuo daugiau įmanomos informacijos apie potencialius vartotojus. Klientų valdymo sistema sukuria glaudų ryšį tarp vartotojų ir darbuotojų. Šie santykiai padeda suprasti ko išties klientui reikia ir ko jis tikisi pirkdamas ar naudodamas paslaugą, kurią siūlo įmonė. Klientų valdymo sistema kaupia ir analizuoja duomenis ir taip įmonė sužino tinkamiausius ir efektyviausius būdus siekti kliento pasitenkinimo jų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Klientas visuomet yra labiau suinteresuotas ką nors įsigyti kuomet jaučią asmeninį dėmesį iš pardavėjo ar konsultanto, kuris domisi, siūlo ir leidžiasi į diskusiją su klientu. Taip pat svarbu nesivelti į konfliktus ar konfliktines situacijas su klientais, kadangi nors ir turime informaciją apie pirkėjus, tačiau negalime nuspėti emocinės būklės realiu pardavimo metu.  Svarbu planuoti ir matuoti savo veiklos rezultatus, o klientų pasitenkinimas taip pat yra sėkmingos veiklos rodiklis. Todėl yra atliekama nemažai tyrimų klientų pasitenkinimui išmatuoti. Žinoma, šie tyrimai gali būti brangūs jei klientus pasiekti sunkų ar jų kiekis labai didelis ir apklausos dažnai vykdomos. Tačiau nepaisant to, tai kone vienas geriausių būdų pagerinti ir padidinti pardavimus žinant pirkėjų lūkesčius ir nusiskundimus.

Klientas lyg vartais, kurie lydi į sėkme, tačiau iki šių vartų yra ilgas kelias įvairių sprendimų. Įvairūs tyrimai nusako poreikį, o klientų valdymo sistema sugeneruoja ir išanalizuoja duomenis. Su gauta informacija galima pasiekti maksimalų pardavimų skaičių, tad domėjimasis klientu yra ne ką mažiau svarbus procesas nei tiesiog gauti pajamas iš atsitiktinių pirkėjų.

Inovacijų partnerystė

2017 viešieji pirkimai2017 viešieji pirkimai patobulinti nauja reforma – inovacijų partnerystė. Ši procedūra bus atliekama norint sukurti ir po to nupirkti inovatyvų, modernų produktą ar paslaugą. Viešieji pirkėjai galės ieškoti partnerio, kurio užduotis bus rasti novatorišką ir poreikius atitinkantį sprendimą, kad pirkėjas jį įsigytų.

Nuo 2017 viešieji pirkimai Lietuvoje taps dar lankstesni ir prisitaikę inovacijų, naujųjų technologijų pritaikymui mūsų šalyje. Srityse, priklausančios viešojo sektoriaus kompetencijai (sveikatos priežiūra, švietimas, erdvės planavimas ir kitos), svarbūs novatoriški sprendimai viešuosiuose pirkimuose. Tik tokiu būdu šios sritys gali būti tobulinamos, pagerinta jų kokybė.

Plačiau apie tai, kaip vyks inovacijų partnerystės procesas:

  • Paskelbus viešąjį pirkimą pretenduoti galės visos norinčios įmonės, tačiau jų dalyvavimą konkurse turės patvirtinti konkurso organizatorius, pirkėjas.
  • Visų pirma įmonės, kaip ir eilinių viešųjų pirkimų metu, konkuruos dėl kainos, gebėjimų lygio, kompetencijos ir tinkamumo tapti pirkėjos partnere, pagal pirkėjo nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
  • Įmonės, bendradarbiaudamos su pirkėju ir atsižvelgdamos į jo pageidavimus, rengs naują sprendimą, kuris turi patenkinti klientą. Šis sprendimo ieškojimo, tyrimo ir plano parengimo laikotarpis gali būti suskirstytas į tam tikrus etapus, kuriuos einant, įmonių kandidačių skaičius mažinamas kiekvieno etapo pabaigoje.
  • Tada pereinama prie pardavimo etapo, kai pirkėjas priima sprendimą, kuri įmonė taps jos galutine partnere ir įgyvendins pasiūlytą sprendimą. Taip pat bus pasirašomi intelektinės nuosavybės dokumentai.

Kiti sprendimai skatinantys inovacijų taikymą:

  • Nuo 2017 viešieji pirkimai bus vykdomi vertinant pasiūlymus ir pagal pirkinio visas gyvavimo ciklo sąnaudas. Tokiu būdu bus atsižvelgiama į pirkinio naudą ilguoju laikotarpiu, kas leis teikti pirmenybę inovatyviems pasiūlymams.
  • Supaprastinta tvarka diegiant inovacijas socialinių ir sveikatos paslaugų sektoriuose. Tai leis pritraukti daugiau lanksčių ir modernių projektų į šias sritis.
  • Sudarytos specialios tarpvalstybinių bendrų pirkimų nuostatos, kurios leis įvairių valstybių pirkėjams pirkti drauge. Taip bus lengviau pritraukiami inovatoriški projektai, nes rizika bus galima dalintis drauge ir pritraukti daugiau rizikos kapitalo.
  • Pagal naujas taisykles, bus galima ir toliau naudotis techninėmis specifikacijomis, kurios susijusios su funkciniais reikalavimais, išimtimis mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektais, alternatyviais pasiūlymais ir kita.

UAB pardavimas: kaip greitai parduoti įmonę?

Verslininkystė yra ne tokia paprasta sfera kaip daugelis gali pagalvoti. Išties verslininkai dirba kur kas daugiau nei samdomi darbuotojai, taigi jie gali patvirtinti, kad būtų verslininku yra sunku. UAB pardavimas – dažnas reiškinys. Ir tikrai ne todėl, kad įmonė nebegeba funkcionuoti. Paprasčiausiai, kai kurie verslininkai nusprendžia kiek pakeisti savo darbo sferą, o dar kita dalis sugrįžta prie samdomo darbo, kadangi jiems tai atrodo kur kas geresnis pasirinkimas.

UAB pardavimas

UAB pardavimas bus kur kas greitesnis jeigu sau į pagalbą pasikviesite specialistus, kurie yra pasiruošę atlikti darbus už Jus. Žinoma, tokios paslaugos yra apmokestinamos, tačiau reikia nepamiršti, kad tai tikrai atsiperka. Pateiksime kelis aspektus, kurie Jums gali kiek padėti pagreitinti pardavimą.

  • Pirmiausia rekomenduojame pasisamdyti įmonę, kuri yra pasiruošusi surasti Jums pirkėjus. Yra ne viena įmonė, kuri siūlo tokias paslaugas. Dažniausiai jie ima simbolinį mokestį, kuris mažas palyginus su gautomis paslaugomis. Kadangi tokias paslaugas teikia daug įmonių – siūlome rinktis atidžiai, tačiau nepamirškite, kad įmonės pardavimas gali reikalauti nemažai laiko. Deja, tai gali užtrukti net ir metus arba daugiau.
  • Dar reikia nepamiršti pasisamdyti tuos, kurie teikia dokumementų tvarkymo darbus. Daugeliui žmonių, kurie neužsiima tai kiekvieną dieną – tai labai sudėtingas procesas. Sutaupykite laiko ir bendradarbiaukite su specialistais. Nepamirškite, kad šiais laikais beveik viską galima sutvarkyti internetu, tad nebūtina, kad tokia įmonė būtų įsikūrusi Jūsų mieste.
  • Galiausiai reikia nepamiršti sutvarkyti finansinių reikalų. Suklydus galima suskurti labai daug problemų, tad svarbu viską detaliai apgalvoti.

UAB pardavimas su gera komanda nebus sunkus. Tačiau nepamirškite, kad svarbiausia yra įvertinti rinką, kadangi būtent ji nustato kainas. Tuo pačiu apsispręskite, ar esate pasiruošęs parduoti. Daugelis verslininkų pradėję darbus pradeda gailėtis savo sprendimo, tad apgalvokite du žingsnius į priekį.

Bet kuriuo atveju, pirmasis dalykas, kurį reikia padaryti – parduoti įmonę. Kol vieniems atrodo, kad tai reikalaus labai daug laiko, tuo tarpu kiti teigia, kad pardavimas yra kur kas paprastesnis nei galėjote pagalvoti.

Steigiate įmonę? Ką svarbu žinoti?

skubus imoniu steigimasTurite genialumu iš tolo šviečiančią idėją? Mintyse jau dėliojate verslo planą. Tačiau nenorite skirti laiko biurokratiniams labirintams ir oficialioms dokumentų formuluotėms. Galima viską įveikti nesudėtingai ir per kelias dienas. Tereikia žinoti kelias paslaptis.

Skubus steigimas

Kaip sako garsiausi Lietuvos auditoriai, trumpiausias laikas per kurį galimas skubus imones steigimas, yra keturios dienos. Tiesa, įmonių steigimo įstatymas nurodo skirtingas procedūras skirtingoms pasirinktoms juridinėms formoms. Todėl yra keli faktoriai, kurie natūraliai šį procesą pailgina.

Tarkim, uab steigimas yra galimas tik po to, kuomet suformuojamas įstatinis kapitalas ir atliekamos kitos procedūros. Todėl tai vienas ilgiausių procesų. Arba kuo daudiau akcininkų, tuo natūraliai ilgiau tęsiasi procesas.

Kitaip, negu manoma bendrovės registracijos terminas nepriklauso nuo vietos. Tai reiškia, kad imoniu steigimas vilniuje, imoniu steigimas kaune ir imoniu steigimas klaipeda užtrunka tiek pat.

Procedūros

Beje, kompaniją registruoti galima internetu ir atvykus į registrų centrą. Galima numanyti, kad imones steigimas registru centras užtrunka ilgiau. Vis dėlto, ir pirmuoju, ir antruoju būdu skubus imones steigimas vyksta šešiais etapais.

Pirmasis, iš rinkodaros pusės yra svarbiausias ir užtrunka ilgiausiai, tai įmonės pavadinimo sugalvojimas ir užregistravimas. Verta paminėti, kad imones pavadinimo tikrinimas vyksta registrų centre. Čia jį užregistravus kalbos komisija vertina ar jis atitinka kalbos nustatytus reikalavimus.

Antrasis etapas – steigimo dokumentai. Juos dažniausiai stengiamasi paruošti naudojant šablonus.

Registracijos adresas – Jūsų įmonei reikia stogo virš galvos, todėl registracijos adresas būtinas. Jeigu nuomojatės būstą, o ketinate dirbti namuose, galima adresą nuomotis arba prašyti draugų ir giminių įsileisti mus į savas valdas. Kartais galima to išvengti jeigu renkatės tokį sandorį kaip imoniu pardavimas ar pirkimas.

Kita vertus jeigu renkatės UAB arba MB, AB įstatinio kapitalo suformavimo išvengti nepavyks, tačiau jeigu steigiate IĮ situacija keičiasi. Net ir UAB skubus imones steigimas gali būti vykdomas formuojant įstatinį kapitalą iš ketvirtadalio piniginio įnašo, kuris turi būti nemažesnis nei du tūkstančiai penki šimtai eurų ir jeigu yra poreikis galima jį padidinti, atlikus įmonei perleisto turto vertinimą.

Galiausiai skubus imones steigimas galimas tik su notaro patvirtinimu. Tai nėra būtina steigiant mažąją bendriją (MB).