Misija „mobilūs telefonai pigiau“ – įmanoma!

telefonai

Jei reikėtų rasti analogiją, taikliai atspindinčią mobiliųjų telefonų svarbą mūsų gyvenime, būtų iš tiesų nelengva. Verslininkai, vos pakrutantys senoliai ar dar darželį tebelankantys mažyliai: telefonas jų gyvenime atrodo savaime suprantamas atributas. Visiems būtinas, tačiau panaudojimo galimybės neretai skirtingos. Jei vieni tiesiog naudoja komunikacijai skambučiais bei SMS žinutėmis, tai kiti maksimaliai išnaudoja visas prieinamas funkcijas (internetas, mobiliosios programėlės, fotoaparatas bei vaizdo kamera ir kita) bei domisi visomis technologijų naujovėmis ir galimybėmis. Atskira tema kalbant ir apie prestižą. Yra visuomenės grupė, kuriai telefonas – tokia pat svarbi įvaizdžio detalė kaip, pavyzdžiui, laikrodis. Natūralu, jog tokiu atveju išmanieji keičiami ne tada, kai nusidėvi, tačiau rinkoje pasirodžius naujam konkretaus gamintojo modeliui. Kitiems asmenims visai nesvarbu, kas yra jų rankose: svarbu, jog veiktų ir kainuotų kuo pigiau. Šiame straipsnyje plačiau pakalbėsime dar apie vieną išmaniųjų įrenginių vartotojų tipą: jie vertina kokybę, tačiau šiuos domina ir mobilūs telefonai pigiau. Tai – tikrai suderinami dalykai!

Nuo ko pradėti pigių „telefonų“ medžioklę? Tikriausiai visiems iki šiol buvo įprasta užsukti į internetinius skelbių portalus ir pasidomėti, ką iš pageidaujamų modelių už mažesnę kainą gali pasiūlyti tautiečiai. Deja, neseniai pradėta vykdyti reforma, kurios tikslas – neteisėtu būdu įgytų telefonų blokavimas, minėtą įprotį, tikėtina, gerokai pakoreguos. Sumažės ne tik pasiūla, bet ir paklausa.

Tačiau tai tikrai nėra vienintelis būdas sutaupyti perkant telefoną. Telekomunikacijų bendrovės, konkuruodamos tarpusavyje, klientus vilioja tikrai gerais kainų pasiūlymais. Tiesa, dažniausiai daugiau laimi lojalūs klientai, ilgą laiką ištikimi tam ryšio operatoriui. Patrauklių kainų pasiūlymų turi ir įvairūs pardavėjai, kurie, priešingai nei mobiliojo ryšio bendrovės, nepririša jokiomis sutartimis. Išmaniųjų telefonų pardavėjų iš tiesų gausybė, tad geriausio varianto paieška gali užtrukti. Tik ne tada, jei moki naudotis Kainos.lt internetine svetaine! Vos pora spragtelėjimų pelės klavišu ir visų pardavėjų pasiūlymai kaip ant delno! Vis tiek neradote tinkamo varianto? Jūsų paslaugoms ir tarptautiniai internetinės prekybos vandens, tačiau iš pradžių derėtų pasidomėti apie galimus muitus perkant iš trečiųjų pasaulio valstybių. Pabaigai, elementari, tačiau galbūt pamiršta tiesa: tereikia šiek tiek kantrybės ir pageidaujamas telefonas, pasirodžius naujesnei versijai, ženkliai atpigs. Aišku, realus pavojus, jog būtent apie pastarąjį ir pradėsite svajoti…

Pigūs pokalbiai užsienyje

travelsim

travelsimLabai paprasta ir kasdieniška situacija – šeima keliauja atostogų į kitą šalį. Nesvarbu, ar tai Egiptas, ar Turkija, ar Ispanija, tačiau kartais šeimai per atostogas reikia pasukti ir skirtingais keliais. Vyras su berniukais – į vandens parką, o moteris su mergaitėmis – į prekybos centrą. Kaip jiems bendrauti? Kaip nepasiklysti svetimoje šalyje? Kaip būti saugiems ir užtikrintiems, kad visada galės atskubėti į pagalbą? Tik telefonu. Skambinant svetimoje šalyje iš savo telefono ir su savo mobilaus ryšio tiekėjo paslaugomis, tai gana brangiai kainuoja, nes įjungiamas roamingas. Tada galioja tarptautiniai tarifai ir sąskaitos būna didžiulės. Ypač, jei pasinaudojama mobiliuoju internetu. Kaip išvengti tokių išlaidų? Tam yra pigūs pokalbiai užsienyje su TravelSIM. TravelSIM yra tarptinklinio ryšio kortelė, su kuria tarifai yra kur kas mažesni, nei skambinant iš savo mobilaus ryšio operatoriaus. Ne Europos Sąjungos šalyse skambučio minutės kaina gali skirtis daugiau nei 5 kartus, todėl TravelSIM yra labai naudinga.

Ši kortelė perkama kaip ir bet kuri kita išankstinio mokėjimo kortelė. Įsidėjus SIM, joje jau yra numatyta suma, už kurią galima kalbėti keletą minučių. Kortelę bet kada galima papildyti internetu atsiskaitant naudojantis lietuviška el. bankininkyste. Minimali papildymo suma – 10 litų. Viskas labai paprasta ir patogu.

Pigūs pokalbiai užsienyje labai praverčia ne tik atostogų metu, bet ir komandiruotės metu, kai jau oro uoste reikia paskambinti ir pranešti apie nusileidimą, arba išsikviesti transportą. Keletas skambučių ir jau atsiperka visos išlaidos, nes su roamingo paslauga būtumėte išleidę kur kas daugiau. Skambučiai užsienyje yra labai kartais reikalingi, todėl kortele reiktų pasirūpinti iš anksto ir ją įsidėti prieš išvykstant, kad nusileidus lėktuvu, ar atvykus kitu transportu nebereikėtų atidarinėti telefono dangtelio ir keisti SIM kortelės. Ypač pravartu tiems, kas duri telefonus su dviejų SIM kortelių palaikymu. Tik reikia atsiminti, kad atsiliepti ar atmesti skambučio nerekomenduojama, nes skaičiuojami sujungimo mokesčiai.

TravelSIM kortelė – vienas iš geriausių pagalbininkų keliautojams į užsienio šalis. Tuo įsitikino jau šimtai vartotojų, tad kodėl nepasinaudojus specialiais TravelSIM.lt pasiūlymais?

Telemarketingas. Kodėl kontaktų centras?

Pastebėjau, kad sparčiai populiarėja prekių ir paslaugų pardavimas telefonu – telemarketingas. Vis dažniau sulaukiu skambučių iš draudimo įmonių, bankų, mobiliojo ryšio operatorių, interneto, televizijos paslaugų teikėjų. Tačiau ne visi skambučiai nuteikia maloniai, pasitaiko neprofesionaliai bendraujančių, nemokančių pristatyti parduodamo produkto skambintojų. Manau, kad savo vardą saugančios įmonės turėtų atkreipti dėmesį į darbuotojų kompetenciją vykdant tokius skambučius. Gal patikimiau būtų pirkti šią paslaugą iš šio verslo profesionalų – kontaktų centrų? Nes sakoma, kad 68% klientų nustoja naudotis įmonės paslaugomis dėl blogo klientų aptarnavimo.

Telemarketingas gali būti vykdomas iš biuro, kontaktų centro ar namų. Efektyvus telemarketingas apima du ar daugiau skambučių vienam potencialiam klientui. Pirmu skambučiu siekiama išsiaiskinti kliento poreikius, paskutiniu siūloma įsigyti produktą, labiausiai atitinkantį jo poreikius. Dauguma didesnių įmonių naudojasi kontaktų centro paslaugomis bendravimui su esamais bei potencialiais klientais. Tai leidžia sutaupyti lėšų bei išvengti tam tikrų rūpesčių, susijusių su vadybos darbuotojų samdymu.

Kontaktų centras – tai įmonė, vykdanti klientų aptarnavimo ar pardavimo skambučių (telemarketingo) paslaugas. Jos darbuotojai atlieka taip vadinamus „šaltus skambučius“ potencialiems klientams, gali priimti bei administruoti skambučius su klientų užklausimais, tvarkyti gaunamus iš klientų laiškus, elektroninius laiškus, fakso pranešimus, sms žinutes. Tokiose įmonėse dirba kvalifikuoti konsultantai, kurie visą dėmesį sutelkia tik klientų aptarnavimui, todėl į klientų skambučius gali atsakyti greičiau ir kokybiškiau. Paprastai kontaktų centras aprūpina darbuotojus šiuolaikine specializuota įranga, todėl fakso pranešimai ar sms žinutės jiems pateikiamos kaip elektroninio pašto dokumentai. Kontaktų centras – tai konsultantai, kurių darbo vietą sudaro kompiuteris, prie jo prijungtos ausinės bei naujausios technologijos, galinčios jungtis prie skirtingų telekomunikacijų operatorių, skambinti į užsienį. Dažnai šiuolaikiniuose kontaktų centruose naudojama kompiuterinė telefono integracija (CTI), kuri leidžia skambinti specialia programa, ranka nerenkant kliento telefono numerio.Profesionalus kontaktų centras dirba dvidešimt keturias valandas per parą septynias dienas per savaitę. Tačiau nevertėtų pamiršti, kad telemarketingo skambučiai kartais labai įkyri, ypač kai skambinama anksti ryte, per vakarienę ar vėlai vakare.