Patenkintas klientas – vartai į sėkmę

Klientų valdymo sistemaKiekvienas turime savo norus ir poreikius bei mėgstame išskirtinį dėmesį. Klientų pasitenkinimas prekėmis ir paslaugomis yra svarbiausias kiekvieno verslo tikslas. Tačiau gera prekė kliento rankose tai dar ne visas darbas.

Kol prekės ar paslauga patenka pirkėjui į rankas, ji jau būna nuėjusi ilgą atsiradimo kelią. Gamyba ir paruošimas ir tik paskutiniai žingsniai, o iki tol yra ilgi kūrybos ir valdymo procesai. Visų pirma reikia suprasti kliento norus ir poreikius, žinoti tam tikrą informaciją apie kiekvieną jau buvusį pirkėją ir stengtis surasti kuo daugiau įmanomos informacijos apie potencialius vartotojus. Klientų valdymo sistema sukuria glaudų ryšį tarp vartotojų ir darbuotojų. Šie santykiai padeda suprasti ko išties klientui reikia ir ko jis tikisi pirkdamas ar naudodamas paslaugą, kurią siūlo įmonė. Klientų valdymo sistema kaupia ir analizuoja duomenis ir taip įmonė sužino tinkamiausius ir efektyviausius būdus siekti kliento pasitenkinimo jų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Klientas visuomet yra labiau suinteresuotas ką nors įsigyti kuomet jaučią asmeninį dėmesį iš pardavėjo ar konsultanto, kuris domisi, siūlo ir leidžiasi į diskusiją su klientu. Taip pat svarbu nesivelti į konfliktus ar konfliktines situacijas su klientais, kadangi nors ir turime informaciją apie pirkėjus, tačiau negalime nuspėti emocinės būklės realiu pardavimo metu.  Svarbu planuoti ir matuoti savo veiklos rezultatus, o klientų pasitenkinimas taip pat yra sėkmingos veiklos rodiklis. Todėl yra atliekama nemažai tyrimų klientų pasitenkinimui išmatuoti. Žinoma, šie tyrimai gali būti brangūs jei klientus pasiekti sunkų ar jų kiekis labai didelis ir apklausos dažnai vykdomos. Tačiau nepaisant to, tai kone vienas geriausių būdų pagerinti ir padidinti pardavimus žinant pirkėjų lūkesčius ir nusiskundimus.

Klientas lyg vartais, kurie lydi į sėkme, tačiau iki šių vartų yra ilgas kelias įvairių sprendimų. Įvairūs tyrimai nusako poreikį, o klientų valdymo sistema sugeneruoja ir išanalizuoja duomenis. Su gauta informacija galima pasiekti maksimalų pardavimų skaičių, tad domėjimasis klientu yra ne ką mažiau svarbus procesas nei tiesiog gauti pajamas iš atsitiktinių pirkėjų.

Prieš juridinio asmens steigimą svarbu pasidomėti mokesčiais

mokesčiai versluiYra įvairių verslo formų (pavyzdžiui, mažoji bendrija, akcinė bendrovė). Jei nusprendėte, kad reikia imtis kokios nors veiklos, svarbu ne tik idėją gryninti, bet ir mokesčiais pasidomėti – juk mokesčiai verslui yra natūralus dalykas, prievolė, kurią privaloma vykdyti.

Būna atvejų, kai sumąstoma, kad verslas būtų geriausias sprendimas. Ateina į galvą kokia idėja, ji atrodo nuostabi, tad gilinamasi į privalumus, į gerąsias ypatybes. Visgi verslas nėra tik idėja. Be abejonės, ji svarbi, tačiau vyrauja gausybė visokiausių klausimų, o ir įstatymai ne guminiai, neprisitaiko prie kiekvieno žmogaus poreikių. Taigi, tenka ieškoti informacijos, kokia gi ta mokestinė prievolė, kiek turi būti atseikima ir t. t.

Kokia bebūtų įmonės veiklos sritis, mokesčiai verslui bet kuriuo atveju išlieka viena iš pagrindinių temų. Kad „šaukštai nebūtų po pietų“ ir kad įmonei gyvuojant nereikėtų teisintis už mokesčių surinkimą atsakingoms institucijoms, dar prieš startą rekomenduojama paieškoti informacijos apie gyventojų pajamų bei „Sodros“ mokesčius.

Ką daryti, jei nei patys mokesčiai, nei apskritai skaičiai nedomina ir kelia nemalonius jausmus? Na, tuomet galima kreiptis į buhalterį, kuris ne tik žino, kur kokie procentai, bet ir sudėlioja viską į savo vietas. Profesionalūs buhalteriai yra tarsi Dievo dovana. Ir vis daugiau verslą steigiančių žmonių tai įvertina. Teigiamai, ne kaip kitaip.

O gal visai nesteigti juridinio asmens? Jei jau turite idėją, sunku bus jos taip paprastai atsisakyti. Veikiausiai norėsite pabandyti įkurti įmonę – kas žino, gal pasiseks ir veikla įgaus pagreitį, o jūs džiaugsitės priėmę tinkamą sprendimą?

Kartais atrodo, kad visa verslo tema – atskiras filosofijos diskursas. Kad ir koks būtų klausimas, sunku rasti atsakymą, kuris būtų vienareikšmis. Bet tai nereiškia, kad atsakymų apskritai nėra. O geri specialistai (pavyzdžiui, jau pristatyti buhalteriai) ir yra pagalba ieškant geriausių sprendimų.

Mokesčiai verslui – ne tik domėjimosi sritis, bet ir atsakomybė. Kai išsiaiškinami aktualūs aspektai, visa situacija tampa sklandesnė, verslo pradžia pozityvesnė. O ar tikrai pasiseks, ar įmonei pavyks įsitvirtinti, parodys tik laikas.

 

 

UAB pardavimas: kaip greitai parduoti įmonę?

Verslininkystė yra ne tokia paprasta sfera kaip daugelis gali pagalvoti. Išties verslininkai dirba kur kas daugiau nei samdomi darbuotojai, taigi jie gali patvirtinti, kad būtų verslininku yra sunku. UAB pardavimas – dažnas reiškinys. Ir tikrai ne todėl, kad įmonė nebegeba funkcionuoti. Paprasčiausiai, kai kurie verslininkai nusprendžia kiek pakeisti savo darbo sferą, o dar kita dalis sugrįžta prie samdomo darbo, kadangi jiems tai atrodo kur kas geresnis pasirinkimas.

UAB pardavimas

UAB pardavimas bus kur kas greitesnis jeigu sau į pagalbą pasikviesite specialistus, kurie yra pasiruošę atlikti darbus už Jus. Žinoma, tokios paslaugos yra apmokestinamos, tačiau reikia nepamiršti, kad tai tikrai atsiperka. Pateiksime kelis aspektus, kurie Jums gali kiek padėti pagreitinti pardavimą.

  • Pirmiausia rekomenduojame pasisamdyti įmonę, kuri yra pasiruošusi surasti Jums pirkėjus. Yra ne viena įmonė, kuri siūlo tokias paslaugas. Dažniausiai jie ima simbolinį mokestį, kuris mažas palyginus su gautomis paslaugomis. Kadangi tokias paslaugas teikia daug įmonių – siūlome rinktis atidžiai, tačiau nepamirškite, kad įmonės pardavimas gali reikalauti nemažai laiko. Deja, tai gali užtrukti net ir metus arba daugiau.
  • Dar reikia nepamiršti pasisamdyti tuos, kurie teikia dokumementų tvarkymo darbus. Daugeliui žmonių, kurie neužsiima tai kiekvieną dieną – tai labai sudėtingas procesas. Sutaupykite laiko ir bendradarbiaukite su specialistais. Nepamirškite, kad šiais laikais beveik viską galima sutvarkyti internetu, tad nebūtina, kad tokia įmonė būtų įsikūrusi Jūsų mieste.
  • Galiausiai reikia nepamiršti sutvarkyti finansinių reikalų. Suklydus galima suskurti labai daug problemų, tad svarbu viską detaliai apgalvoti.

UAB pardavimas su gera komanda nebus sunkus. Tačiau nepamirškite, kad svarbiausia yra įvertinti rinką, kadangi būtent ji nustato kainas. Tuo pačiu apsispręskite, ar esate pasiruošęs parduoti. Daugelis verslininkų pradėję darbus pradeda gailėtis savo sprendimo, tad apgalvokite du žingsnius į priekį.

Bet kuriuo atveju, pirmasis dalykas, kurį reikia padaryti – parduoti įmonę. Kol vieniems atrodo, kad tai reikalaus labai daug laiko, tuo tarpu kiti teigia, kad pardavimas yra kur kas paprastesnis nei galėjote pagalvoti.

Steigiate įmonę? Ką svarbu žinoti?

skubus imoniu steigimasTurite genialumu iš tolo šviečiančią idėją? Mintyse jau dėliojate verslo planą. Tačiau nenorite skirti laiko biurokratiniams labirintams ir oficialioms dokumentų formuluotėms. Galima viską įveikti nesudėtingai ir per kelias dienas. Tereikia žinoti kelias paslaptis.

Skubus steigimas

Kaip sako garsiausi Lietuvos auditoriai, trumpiausias laikas per kurį galimas skubus imones steigimas, yra keturios dienos. Tiesa, įmonių steigimo įstatymas nurodo skirtingas procedūras skirtingoms pasirinktoms juridinėms formoms. Todėl yra keli faktoriai, kurie natūraliai šį procesą pailgina.

Tarkim, uab steigimas yra galimas tik po to, kuomet suformuojamas įstatinis kapitalas ir atliekamos kitos procedūros. Todėl tai vienas ilgiausių procesų. Arba kuo daudiau akcininkų, tuo natūraliai ilgiau tęsiasi procesas.

Kitaip, negu manoma bendrovės registracijos terminas nepriklauso nuo vietos. Tai reiškia, kad imoniu steigimas vilniuje, imoniu steigimas kaune ir imoniu steigimas klaipeda užtrunka tiek pat.

Procedūros

Beje, kompaniją registruoti galima internetu ir atvykus į registrų centrą. Galima numanyti, kad imones steigimas registru centras užtrunka ilgiau. Vis dėlto, ir pirmuoju, ir antruoju būdu skubus imones steigimas vyksta šešiais etapais.

Pirmasis, iš rinkodaros pusės yra svarbiausias ir užtrunka ilgiausiai, tai įmonės pavadinimo sugalvojimas ir užregistravimas. Verta paminėti, kad imones pavadinimo tikrinimas vyksta registrų centre. Čia jį užregistravus kalbos komisija vertina ar jis atitinka kalbos nustatytus reikalavimus.

Antrasis etapas – steigimo dokumentai. Juos dažniausiai stengiamasi paruošti naudojant šablonus.

Registracijos adresas – Jūsų įmonei reikia stogo virš galvos, todėl registracijos adresas būtinas. Jeigu nuomojatės būstą, o ketinate dirbti namuose, galima adresą nuomotis arba prašyti draugų ir giminių įsileisti mus į savas valdas. Kartais galima to išvengti jeigu renkatės tokį sandorį kaip imoniu pardavimas ar pirkimas.

Kita vertus jeigu renkatės UAB arba MB, AB įstatinio kapitalo suformavimo išvengti nepavyks, tačiau jeigu steigiate IĮ situacija keičiasi. Net ir UAB skubus imones steigimas gali būti vykdomas formuojant įstatinį kapitalą iš ketvirtadalio piniginio įnašo, kuris turi būti nemažesnis nei du tūkstančiai penki šimtai eurų ir jeigu yra poreikis galima jį padidinti, atlikus įmonei perleisto turto vertinimą.

Galiausiai skubus imones steigimas galimas tik su notaro patvirtinimu. Tai nėra būtina steigiant mažąją bendriją (MB).

 

 

 

Kokią įmonės rūšį pasirinkti?

įmonių steigimas

įmonių steigimasJei jau ilgus metus svajojate, kad laikas pradėti dirbti sau ir šiuo metu radote nišą, kurioje drąsiai ir sėkmingai galėtumėte save realizuoti – įmonių steigimas jums puikiai tinkantis pasirinkimas. Žinoma, nepaisant to, kad internete galima rasti labai daug informacijos susijusios su šiuo procesu, dažniausiai tenka kreiptis į profesionalus, kurie detaliai paaiškina, kokiais žingsneliais reikia judėti siekiant tapti savo verslo savininku. Įmonių steigimas reikalauja didelės raštvedybos žinių išmanymo. Tačiau viskas prasideda nuo suvokimo, kurio tipo įmonės rūšį pasirinkti?

Individuali įmonė. Daugelis jaunųjų verslininkų būtent nuo jos ir pradėjo. Svarbiausia, jog nereikia didelio pradinio kapitalo, tad pirmieji žingsniai tampant verslininku gana paprasti. Individualių įmonių steigimas labai dažnai pasirenkamas, kadangi asmuo gali įmonę įsteigti pats, jam nereikia tartis su kitais žmonėmis, kurie galėtų prisidėti prie proceso įgyvendinimo.

Vienintelis minusas, kuris labai esmingas siekiant įkurti IĮ- jei verslas nuostolingas, tokiu atveju asmuo savo turtu atsako už bankrotą.

UAB – jau labiau patyrusio verslininko pasirinkimas. Ją įsteigti gana sunku, tad ir čia glaudžiai prisidėti gali profesionalai. Siekiant įsteigti UAB reikia turėti pradinį 2 500 eurų kapitalą. Tiesa, priešingai nei turint IĮ – jei UAB verslas nepasiseks – bankroto atveju asmuo nerizikuos savo turtu. Jis praras tik tą, kurį įnešė tuo metu, kai įmonė funkcionavo.

Viešoji įstaiga. Šio tipo veiklą vykdantys asmenys net gali tikėtis valstybės paramos, tačiau yra gana daug įstatymų, kurie apibrėžia konkrečiai šią veiklą. Ją valdyti gali ne vienas asmuo, tačiau oficialiai įmonės vadovas yra vienas. Viešoji įstaiga yra ta organizacija, kuri gali gauti papildomų pajamų prašydama gyventojų jiems pervesti 2 procentų mokestį, kurį teikia visi dirbantys asmenys.

Įmonių steigimas – sunkus procesas, kadangi reikia labai daug pareiti, kol galiausiai pavyksta džiaugtis rezultatais. Žinoma, jei bendradarbiausite su profesionalais – tuomet tikrai pavyks pasiekti geriausią rezultatą. Jie ne tik jums patars geriausiai poreikius atitinkančią įmonę, tačiau tuo pačiu ir padės susitvarkyti visus popierius, kurie daugeliui būna sunkiai peržengiamas slenkstis. Jei jau daryti, tai tik kokybiškai ir iki galo.

Įstatinio kapitalo keitimas į eurus

Įstatinio kapitalo keitimas į eurus

Įstatinio kapitalo keitimas į eurusJau keletas mėnesių, kai Lietuva įsivedė eurą. Litai vis dar matomi prekybos centruose, tačiau po truputį jie nyksta. Iki metų pabaigos nebeliks dvigubų kainų, liks tik eurai. Tokiu būdu būsime visiškai integravęsi į eurozoną.

Įmonėms šis euro įvedimas atnešė šiek tiek rūpesčių. Visų pirma taip nutiko dėl dviejų kainų skelbimo. Reikėjo investuoti į kasos aparatų perprogramavimą, etikečių spausdinimą ir t.t. Mažai kas žino, kad visos be išimties įmonės turės pasikeisti įstatinį kapitalą į eurus.

Įstatinio kapitalo keitimas į eurus turi konkretų terminą. Visos įmonės privalės tai padaryti iki 2016 metų gruodžio 31 dienos. Apie įstatinio kapitalo keitimą spręsti gali tik akcininkų susirinkimas, tad tokį teks organizuoti reikia, ar nereikia. Akcininkų sprendimu turi būti nustatyta, kad esamas kapitalas keičiamas į eurus santykiu 3.45280:1 Tai reiškia, kad 10 000 litų įstatinį kapitalą turinti UAB turės pakeisti savo įstatus ir ten įrašyti kitą sumą – 2896,20 eur. Taip pat įstatinis kapitalas turės būti atitinkamai paskirstytas esamiems akcininkams.

Kaip matote, jis yra didesnis, nei nuo 2015 sausio 1 dienos reikalaujamas įstatinis kapitalas steigiant UAB – 2500 eurų. Tokiu būdu atsiranda galimybė papildomai pasididinti įstatinį kapitalą arba jį susimažinti. Didesnis įstatinis kapitalas – didesnė rizika ir atsakomybė nesėkmės atveju, tad tikėtina, kad daugelis smulkių įmonių svarstys galimybę gauti abi paslaugas iš karto.

Įstatinio kapitalo keitimas į eurus yra atliekamas su profesionalių finansininkų pagalba. Paslauga kainuoja 139 eurus. Tai tikrai nėra didelė suma. Už ją paruošiami visi reikalingi dokumentai pagal galiojančią tvarką. Savas buhalteris jos gali ir nežinoti, todėl samdyti finansininkus šiai paslaugai atlikti – protingas pasirinkimas.

Įstatinio kapitalo keitimas į eurus užtrunka gana greitai, papildomų veiksmų imtis nereikia. Tenka dar kartą priminti, kad tai privaloma visoms įmonėms, net ir nevykdančioms veiklos. Lietuviai verslininkai pasižymi „studento sindromu“, kai svarbius darbus bandoma padaryti paskutinę dieną, tad rekomenduojame nelaukti 2016 metų gruodžio, kad atliktumėte šią nesudėtingą procedūrą.

Beje, vadovas turi turėti el. parašą. Tai dar vienas įrodymas, kad elektroninis parašas yra reikalingas nuolatos, o ne tik steigiant įmonę. Pasikeiskite įstatinį kapitalą jau dabar!