Laboratorinės centrifugos

laboratorinės centrifugosTai plačiai naudojami prietaisai mokslo, medicinos, pramonės įmonių laboratorijose, skirti skirtingo tankio ir svorio medžiagų mišiniui atskirti ar pašalinti drėgmę. Šie procesai atliekami pasitelkiant išcentrinę jėgą. Tai jėga, kuria besisukantis kūnas įtempia jį palaikantį siūlą arba spaudžia savo kreivąjį taką. Išcentrinė jėga veikia ne judanti kūną, o tą kliūtį, kuri jam trukdo judėti tiesia kryptimi. Centrifuga suka savo objektą aplink ašį nejudėdama. Ji primena sukamas karuseles daugiabučių namų kiemuose, kuriuose yra vaikų žaidimų aikštelės. Sukdamiesi rate jėga jus nori išmesti laukan iš rato, bet jūs laikotės tvirtai įsikibę. Norint atskirti skirtingo tankio daleles mums reikia būtent tokios jėgos. Sunkesnės dalelės sukasi kur kas greičiau ir nusėda apačioje, o lengvesnės išsisluoksniuoja viršuje. Laboratorinės centrifugos gali būti įvairių tipų : fiksuoto kampo centrifuga, ependorfinė centrifuga, krepšelinė centrifuga. Panagrinėkime jas atidžiau.

Fiksuoto kampo centrifuga priklauso nuo rotoriaus padėties, kuris šiuo atveju yra fiksuotas. Rotorius gali būti metalinis arba vienkartinis – plastmasinis, jis yra užmaunamas ant nejudančios ašies. Procesui vykstant dalelės išcentrinės jėgos veikiamos, juda išorėn ir kaupiasi ant rotoriaus sienelių.

Ependorfinė centrifuga tiriamo fermento tirpalas supilamas į ependorfinio tipo mėgintuvėlius ir įstatomas sušilti, kol įvyksta reikalingos reakcijos, tada vienos ar kitos medžiagos yra nusiurbiamos ir perpilamos į atskirus mėgintuvėlius. Jeigu reikia keisti mėginių temperatūrą, galima rinktis šildančias arba šaldančias centrifugas.

Krepšelinė centrifuga taip vadinimą dėl krepšelio tipo rotoriaus. Su šio tipo centrifugos dažnai daromi kapsulių tirpimo testai. Tokio tipo rotorių dažniausiai turi mažų apsukų centrifugos.

Farmacijos tyrimų, biotechnologijos, medicinos tyrimai, naftos analizės ar kitos panašios sritys neįsivaizduoja savo darbo, be šio prietaiso. Centrifugos tarpusavyje skiriasi greičiu ir talpa. Visos jos sudarytos iš rotoriaus, kuris turi du, keturis, šešis arba net daugiau specialių šulinėlių, į kuriuos dedami bradiniai. Šie įrenginiai yra itin patvarūs, nors kasdien patiria dideles apkrovas. Jie atitinka visus saugaus darbo ir patikimumo reikalavimus. Specialiai įrengtos rankenėlės ir dangčio atidarymo ir uždarymo mygtukai užtikrina saugų darbą.

 

 

Patenkintas klientas – vartai į sėkmę

Klientų valdymo sistemaKiekvienas turime savo norus ir poreikius bei mėgstame išskirtinį dėmesį. Klientų pasitenkinimas prekėmis ir paslaugomis yra svarbiausias kiekvieno verslo tikslas. Tačiau gera prekė kliento rankose tai dar ne visas darbas.

Kol prekės ar paslauga patenka pirkėjui į rankas, ji jau būna nuėjusi ilgą atsiradimo kelią. Gamyba ir paruošimas ir tik paskutiniai žingsniai, o iki tol yra ilgi kūrybos ir valdymo procesai. Visų pirma reikia suprasti kliento norus ir poreikius, žinoti tam tikrą informaciją apie kiekvieną jau buvusį pirkėją ir stengtis surasti kuo daugiau įmanomos informacijos apie potencialius vartotojus. Klientų valdymo sistema sukuria glaudų ryšį tarp vartotojų ir darbuotojų. Šie santykiai padeda suprasti ko išties klientui reikia ir ko jis tikisi pirkdamas ar naudodamas paslaugą, kurią siūlo įmonė. Klientų valdymo sistema kaupia ir analizuoja duomenis ir taip įmonė sužino tinkamiausius ir efektyviausius būdus siekti kliento pasitenkinimo jų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Klientas visuomet yra labiau suinteresuotas ką nors įsigyti kuomet jaučią asmeninį dėmesį iš pardavėjo ar konsultanto, kuris domisi, siūlo ir leidžiasi į diskusiją su klientu. Taip pat svarbu nesivelti į konfliktus ar konfliktines situacijas su klientais, kadangi nors ir turime informaciją apie pirkėjus, tačiau negalime nuspėti emocinės būklės realiu pardavimo metu.  Svarbu planuoti ir matuoti savo veiklos rezultatus, o klientų pasitenkinimas taip pat yra sėkmingos veiklos rodiklis. Todėl yra atliekama nemažai tyrimų klientų pasitenkinimui išmatuoti. Žinoma, šie tyrimai gali būti brangūs jei klientus pasiekti sunkų ar jų kiekis labai didelis ir apklausos dažnai vykdomos. Tačiau nepaisant to, tai kone vienas geriausių būdų pagerinti ir padidinti pardavimus žinant pirkėjų lūkesčius ir nusiskundimus.

Klientas lyg vartais, kurie lydi į sėkme, tačiau iki šių vartų yra ilgas kelias įvairių sprendimų. Įvairūs tyrimai nusako poreikį, o klientų valdymo sistema sugeneruoja ir išanalizuoja duomenis. Su gauta informacija galima pasiekti maksimalų pardavimų skaičių, tad domėjimasis klientu yra ne ką mažiau svarbus procesas nei tiesiog gauti pajamas iš atsitiktinių pirkėjų.

BVPŽ kodai ir jų naudojimas

Bendrasis viešųjų pirkimų žodynasBendrasis viešųjų pirkimų žodynas yra nepamanoma priemonė sudarant įvairias sutartis ar kvietimus dalyvauti viešųjų pirkimų konkursuose. Taip pat tai padeda surasti tinkamas grupes prekių, paslaugų ar darbo, kurias juridiniai ar fiziniai asmenys nori parduoti valstybei.

Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas klasifikuoja ir sistemina daugiau nei 8 tūkstančius produktų, paslaugų ir darbų. Paieškoje galima suvesti devynženklį skaičių, žodį ar žodžio dalį – priklauso nuo to ko jūs ieškote. Nuo 2006 metų bendrasis viešųjų pirkimų žodynas tapo privalomas aprašant sutarties objektą, kadangi seniau organizacijos sudarydamos sutartis galėdavo priskirti skirtingus pavadinimus prekėms ar paslaugoms, o tai labai trukdydavo susisteminti ir suklasifikuoti dokumentus. Dabar BVPŽ kodai turi būti surašomi tiksliai, jog atitiktų prekę ar paslaugą ir tokiu būdu informacija galima lengviau suskirstyti į grupes. Kaip jau buvo minėta, BVPŽ kodai yra sudaryti iš devynženklių skaitmenų – tai yra 8 skaitmenų kodas ir 1 kontrolinis skaičius. Šiuo paskutiniu skaitmeniu patvirtinamas visas kodas. Paskutiniai trys skaičiai žymi smulkesniais kategorijos dalis. Taip pat BVPŽ kodai yra skirstomi lygiais: pirmas lygis – kai raidė atitinka skirsnį, o antras lygis – kai yra keturi skaitmenys ir trys iš jų parodo poskyrius, o paskutinysis užtvirtina. Todėl ir yra labai svarbi rasti tinkamiausią kodą, kadangi jų gali būti keli, tuomet reikėtų atsižvelgti į skyriaus, grupės, klasės arba kategorijos nuorodas, kurios tiksliau apibrėžtų numatytą pirkimą. Šie kodai gali pagelbėti ne tik tuomet kai perkančioji organizacija bando apibūdinti objektą tiekėjams, bet ir tuomet kai atsiranda kliūtys dėl kalbos, kadangi skaičius supranta kone visas pasaulis.

BVPŽ kodai yra neįkainojamas įrankis viešųjų pirkimų srityje. Visa bendrojo viešųjų pardavimo žodyno klasifikavimo sistema leidžia ne tik tikslingai sudaryti pirkimo sutartis, bet ir tiekėjams suprasti organizacijas, net jei jie nekalba lietuviškai. Tačiau vis vien kodus atsiminti yra pakankamai sunku, tad galima paieškoje naudoti ir žodžio dalį, kuris nuves jus iki tikslios kodo nuorodos.

Kokia pati geriausia antivirusinė programa?

antivirusinėsAntivirusinė programa yra ne tik reikalinga, bet ir būtina kiekvienam kompiuteriui,  tiek nešiojamam, tiek personaliniam. Tikriausiai nenuostabu, kad dauguma už antivirusines programas mokėti nenori, tad pateikiame keletą antivirusinių programų, kurias galima įsidiegti nemokamai.

Viena iš tokių yra – AVAST! Free Antivirus. Ši antivirusinė programa yra viena iš populiariausių ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Ši programa turi begalę nustatymų ir funkcijų, kurias kiekvienas kompiuterio naudotojas gali pasirinkti individualiai, tai reiškia, kad antivirusinė programa dirba prisitaikiusi prie kiekvieno vartotojo asmeninių poreikių. Šios programos apsaugos lygis yra išties aukštas ir neretai prilygsta kitoms mokamoms antivirusinėms programoms.

Comodo Antivirus – nėra labai populiari, kadangi antivirusinių porinamų rinkoje ji yra naujokė, tačiau ši programa siūlo pažangius sprendimus, kurie garantuoja gerą kompiuterinių sistemų apsaugą, todėl su šia antivirusine programa galima būti ramiam ir užtikrintam, nes ji susidoroja su įvairiausio tipo virusais.

Avira Free Antivirus programa, kuri yra nuolat tobulinama ir yra viena iš tų, kuri aptinka didžiausią procentą visų į kompiuterius besiveržiančių kenkėjų. Ši programa turi ir spartųjį patikrinimą, kuomet norima sužinoti ar kompiuteris yra pilnai švarus, o galbūt jau metas būtų išvalyti.

Reikėtų paminėti, kad nemokamos programos nėra vienintelės antivirusinės. Yra daugybė šios paslaugos tiekėjų, kur antivirusinės programos yra mokamos, o tai dažnai dar labiau kelia vartotojo pasitikėjimą, kadangi kas liečia kompiuterinę įrangą, žmonės dažniau pasitiki tomis programomis, kurios yra apmokamos. Galiausiai, tik nuo pačio kompiuterio naudotojo priklauso, kokią antivirusinę programą jis pasirinks, tačiau būtinai reikėtų atsižvelgti į tai ar iš patikimo šaltinio ji yra parsiunčiama.

 

 

Inovacijų partnerystė

2017 viešieji pirkimai2017 viešieji pirkimai patobulinti nauja reforma – inovacijų partnerystė. Ši procedūra bus atliekama norint sukurti ir po to nupirkti inovatyvų, modernų produktą ar paslaugą. Viešieji pirkėjai galės ieškoti partnerio, kurio užduotis bus rasti novatorišką ir poreikius atitinkantį sprendimą, kad pirkėjas jį įsigytų.

Nuo 2017 viešieji pirkimai Lietuvoje taps dar lankstesni ir prisitaikę inovacijų, naujųjų technologijų pritaikymui mūsų šalyje. Srityse, priklausančios viešojo sektoriaus kompetencijai (sveikatos priežiūra, švietimas, erdvės planavimas ir kitos), svarbūs novatoriški sprendimai viešuosiuose pirkimuose. Tik tokiu būdu šios sritys gali būti tobulinamos, pagerinta jų kokybė.

Plačiau apie tai, kaip vyks inovacijų partnerystės procesas:

  • Paskelbus viešąjį pirkimą pretenduoti galės visos norinčios įmonės, tačiau jų dalyvavimą konkurse turės patvirtinti konkurso organizatorius, pirkėjas.
  • Visų pirma įmonės, kaip ir eilinių viešųjų pirkimų metu, konkuruos dėl kainos, gebėjimų lygio, kompetencijos ir tinkamumo tapti pirkėjos partnere, pagal pirkėjo nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
  • Įmonės, bendradarbiaudamos su pirkėju ir atsižvelgdamos į jo pageidavimus, rengs naują sprendimą, kuris turi patenkinti klientą. Šis sprendimo ieškojimo, tyrimo ir plano parengimo laikotarpis gali būti suskirstytas į tam tikrus etapus, kuriuos einant, įmonių kandidačių skaičius mažinamas kiekvieno etapo pabaigoje.
  • Tada pereinama prie pardavimo etapo, kai pirkėjas priima sprendimą, kuri įmonė taps jos galutine partnere ir įgyvendins pasiūlytą sprendimą. Taip pat bus pasirašomi intelektinės nuosavybės dokumentai.

Kiti sprendimai skatinantys inovacijų taikymą:

  • Nuo 2017 viešieji pirkimai bus vykdomi vertinant pasiūlymus ir pagal pirkinio visas gyvavimo ciklo sąnaudas. Tokiu būdu bus atsižvelgiama į pirkinio naudą ilguoju laikotarpiu, kas leis teikti pirmenybę inovatyviems pasiūlymams.
  • Supaprastinta tvarka diegiant inovacijas socialinių ir sveikatos paslaugų sektoriuose. Tai leis pritraukti daugiau lanksčių ir modernių projektų į šias sritis.
  • Sudarytos specialios tarpvalstybinių bendrų pirkimų nuostatos, kurios leis įvairių valstybių pirkėjams pirkti drauge. Taip bus lengviau pritraukiami inovatoriški projektai, nes rizika bus galima dalintis drauge ir pritraukti daugiau rizikos kapitalo.
  • Pagal naujas taisykles, bus galima ir toliau naudotis techninėmis specifikacijomis, kurios susijusios su funkciniais reikalavimais, išimtimis mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektais, alternatyviais pasiūlymais ir kita.

Kaip paskolos vartojimui gali pagerinti kasdienę buitį?

Šeimos kredito unijaNiekas nemėgsta skolintis. Deja, gyvenimas nėra paremtas taisyklėmis ir nutinka įvairių situacijų, kuriose paskolos vartojimui gali tapti atspirtimi svajonių siekimui ar net būtinu gelbėjimosi ratu. Finansininkai teigia, kad skolinantis būtina įvertinti šio sprendimo privalumus ir trūkumus, kadangi daugiausiai sunkumų kelia ne paskolos dydis ar konkrečios kreditavimo sąlygos, o žmogaus nenoras domėtis ir atsakomybės vengimas. Kitaip sakant, jei norite skolintis, visų pirma racionaliai įvertinkite savo finansinę situaciją ir galimybes pasiskolintus pinigus grąžinti numatytu laiku.

Kodėl verta skolintis?

Įprasta manyti, kad paskola yra sunkus finansinis įsipareigojimas, kurio reikėtų vengti. Vis dėlto, toks požiūris nėra teisingas. Vertinant racionaliai, paskola yra tarsi atvirkštinis taupymo procesas. Įprastai, planuodami didesnės vertės pirkinį, jūs taupote kelis mėnesius, kol surenkate reikiamą sumą ir perkate prekę, apie kurią seniai svajojote (arba naudojatės jums aktualia paslauga). Imdami paskolą viską darote atvirkščiai. Visų pirma gaunate reikalingą prekę ar paslaugą, tuomet kurį laiką už ją mokate. Šis sprendimas rekomenduojamas tuomet, kai norite įsigyti didelės vertės pirkinį, kuriam šiuo metu taikoma itin patraukli nuolaida, arba žinote, kad vėliau šios prekės negausite. Be to, paskola yra puikus sprendimas, jei jums pritrūksta pinigų neatidėliotinoje situacijoje, pvz., pradėjote remontą ir norite jį užbaigti, tačiau pritrūkote lėšų, gavote itin patrauklų atostogų pasiūlymą arba jums prireikė medicininių paslaugų, pvz., reikalingos skubios odontologo paslaugos. Visose šitose ir panašiose situacijose finansinė pagalba ir vartojimo paskola taps patogiu išsigelbėjimu, padės siekti užsibrėžtų tikslų ir išvengti finansinių sunkumų.

Rinkitės patikimą kredito uniją

Kad būtumėte patenkinti paskolos sąlygomis, kad nekiltų sunkumų dėl jos grąžinimo ir palūkanų mokėjimo, privalote iš anksto apsvarstyti savo skolinimosi galimybes ir būti tikri, kad pinigų atidavimas nekeis jūsų įprastos šeimos buities. Itin svarbu – rinktis patikimą kredito teikėją, kuriuo galite pasitikėti, kuris siūlo lanksčias ir patogias pinigų skolinimo paslaugas. Lietuvių itin palankiai vertinama Šeimos kredito unija teikia vartojimo paskolas šeimos bei individualių asmenų buičiai gerinti nuo 1 000 EUR iki 20 000 EUR iki 5 metų laikotarpiui. Be to, unija orientuota į klientų patogumą, todėl jums tereiks užpildyti internetinę užklausą dėl paskolos gavimo arba atvykti į susitikimą su vadybininku. Įvertinus jūsų finansinę situaciją ir priėmus teigiamą sprendimą dėl paskolos išdavimo (kuris priimamas per 24 valandas), pinigai jūsų sąskaitą pasieks itin greitai. Vartojimo paskolą galėsite grąžinti anksčiau termino be jokio mokesčio.

Prieš juridinio asmens steigimą svarbu pasidomėti mokesčiais

mokesčiai versluiYra įvairių verslo formų (pavyzdžiui, mažoji bendrija, akcinė bendrovė). Jei nusprendėte, kad reikia imtis kokios nors veiklos, svarbu ne tik idėją gryninti, bet ir mokesčiais pasidomėti – juk mokesčiai verslui yra natūralus dalykas, prievolė, kurią privaloma vykdyti.

Būna atvejų, kai sumąstoma, kad verslas būtų geriausias sprendimas. Ateina į galvą kokia idėja, ji atrodo nuostabi, tad gilinamasi į privalumus, į gerąsias ypatybes. Visgi verslas nėra tik idėja. Be abejonės, ji svarbi, tačiau vyrauja gausybė visokiausių klausimų, o ir įstatymai ne guminiai, neprisitaiko prie kiekvieno žmogaus poreikių. Taigi, tenka ieškoti informacijos, kokia gi ta mokestinė prievolė, kiek turi būti atseikima ir t. t.

Kokia bebūtų įmonės veiklos sritis, mokesčiai verslui bet kuriuo atveju išlieka viena iš pagrindinių temų. Kad „šaukštai nebūtų po pietų“ ir kad įmonei gyvuojant nereikėtų teisintis už mokesčių surinkimą atsakingoms institucijoms, dar prieš startą rekomenduojama paieškoti informacijos apie gyventojų pajamų bei „Sodros“ mokesčius.

Ką daryti, jei nei patys mokesčiai, nei apskritai skaičiai nedomina ir kelia nemalonius jausmus? Na, tuomet galima kreiptis į buhalterį, kuris ne tik žino, kur kokie procentai, bet ir sudėlioja viską į savo vietas. Profesionalūs buhalteriai yra tarsi Dievo dovana. Ir vis daugiau verslą steigiančių žmonių tai įvertina. Teigiamai, ne kaip kitaip.

O gal visai nesteigti juridinio asmens? Jei jau turite idėją, sunku bus jos taip paprastai atsisakyti. Veikiausiai norėsite pabandyti įkurti įmonę – kas žino, gal pasiseks ir veikla įgaus pagreitį, o jūs džiaugsitės priėmę tinkamą sprendimą?

Kartais atrodo, kad visa verslo tema – atskiras filosofijos diskursas. Kad ir koks būtų klausimas, sunku rasti atsakymą, kuris būtų vienareikšmis. Bet tai nereiškia, kad atsakymų apskritai nėra. O geri specialistai (pavyzdžiui, jau pristatyti buhalteriai) ir yra pagalba ieškant geriausių sprendimų.

Mokesčiai verslui – ne tik domėjimosi sritis, bet ir atsakomybė. Kai išsiaiškinami aktualūs aspektai, visa situacija tampa sklandesnė, verslo pradžia pozityvesnė. O ar tikrai pasiseks, ar įmonei pavyks įsitvirtinti, parodys tik laikas.

 

 

Vertėjo darbas – ne tik vertimas, bet ir bendravimas su klientais

bendravimasAr vertėjas gali patenkinti kliento poreikius, jei šie itin specifiniai, susiję su aukštais kokybės standartais? Profesionalas atsakytų, kad ne tik gali, o taip ir daro (pateikti kokybę yra vienas iš veiklos principų).

Nesvarbu, ar kalbėtume apie teisinių tekstų vertimą, ar apie grožinius kūrinius, visais atvejais labai svarbu, kad tekstas iš vienos kalbos į kitą būtų perteikiamas kokybiškai. Klaidos nėra gerai. Tada ne tik reprezentatyvumo trūksta, bet ir prasmė gali išsikraipyti. Pakeisk nors vieną žodį teisiniame tekste – jis nebus vertas nė sudilusio skatiko. Netgi bėdų gali būti.

Kaip jau supratote, žodis „specialistas“ ne šiaip sau sukurtas. Jis nurodo, kad privalu siekti ne kiekybės, o kokybės. Nepriklausomai nuo to, kokia kalba kas nors parašyta, visuomet reikia išversti nepriekaištingai. T. y. neiškraipant prasmės, nepridedant savų minčių, nieko neišimant ir, žinoma, nepaliekant nei skyrybos, nei rašybos klaidų. Beje, rašyba ir skyryba – tik lašas jūroje. Vertėjai turėtų žinoti, kokie žodžiai nevartotini ir t. t.

Dar kartą klausiame apie tai, kas užsiminta pradžioje: ar vertėjas gali patenkinti kliento poreikius, jei tas klientas nori kokybiško rezultato? Taip, netgi privalo. Tačiau! Klientas ne visada teisus. Gal ir keistai skamba, prieštarauja įprastoms nuostatoms, bet kartais tiesa yra paslaugą teikiančio asmens pusėje. Ne kliento, o vertėjo. Bet visuomet svarbu, kad komunikacija būtų mandagi. Uždavinys ne iš lengvųjų, užtat geri specialistai domisi, kaip reikėtų bendrauti, kokios yra komunikacijos klaidos ir kokie dalykai verti pagyrų. Klientai įvertina specialistų mandagumą.

Ne mažiau reikšmė teikiama ir paslaugų aprašymui internete. Pavyzdžiui, ieškant vertimų biurų svetainių galima atrasti http://verticia.lt adresą, kurį spustelėjus sužinoma šis tas aktualaus – iš kokių ir į kokias kalbas verčiama, kiek puslapių per dieną vienas asmuo išverčia ir t. t. Reikėtų atkreipti dėmesį į intonaciją, kuria viskas formuluojama. Tiksliau, į žodžių parinkimą, siekiant sudaryti gerą įspūdį. Juk į puslapio lankytojus nesikreipiama tokiais junginiais kaip „užsisakyk paslaugą arba dink“ ar „kiek gali domėtis, užsisakai, padarom ir viskas“. Esmę tikriausiai supratote – mandagumas svarbus visais atžvilgiais.

O kaip reaguotumėte į frazę „mandagumu sotus nebūsi“? Tokia mintis iš pažiūros lyg ir tikslinga, tačiau nesunku pajusti jos šiurkštumą, atrodo, kad susireikšminama, nesistengiama išlaikyti pagarbos. Gana sudėtinga situacija – dalykiškai bendrauti, jei akivaizdu, kad tiesa vertėjo pusėje, bet klientas bando įrodyti kitaip. Nelengva ir priešingais atvejais – kai teisus klientas, bet paslaugos teikėjas su tuo nesutinka.

Ar yra idealus paslaugos scenarijus? Taip. Klientas pasiteirauja, gauna atsakymą, sutariama dėl konkrečių sąlygų, laukiama, kol bus atliktas darbas, atsiskaitoma. Būtina paminėti, kad atsiskaitymas ne visada po darbo. Kartais sumokama prieš viską. Nuo ko tai priklauso? Tai individualus kiekvieno vertimų biuro sprendimas.

Na, o grįžtant prie komunikacijos temos… Žinote, koks variantas būtų pozityvus? Pavyzdžiui, veikia biuras, o visus užsakymus priima vienas asmuo, paskui specialistai darbus pasidalija. Tokiu būdu pavyktų užtikrinti maksimalų produktyvumą. Nes kai kada vertėjui tenka dirbti ir vadybininku, ir komunikacijos specialistu, ir dar devynių amatų žinovu.

Kiekvienas vertimų biuras dirba savaip, geriausių rezultatų siekia vadovaudamasis konkrečiais principais. Tai patvirtintų ir http://verticia.lt atstovai. Svarbiausia, kad pasirinktas veiklos kelias būtų naudingas tiek paslaugos teikėjui, tiek klientui. Jei biurui nebus naudos, tai veikla taps orientuota ne į sėkmę, o į bankrotą. O jei naudos nepajus klientas, vėlgi paslaugos teikėjui nėra labai gerai. Kitaip tariant, abipusis pasitenkinimas yra tarsi rinkos varikliukas.

Tikri savo srities specialistai puikiai supranta tinkamos komunikacijos pliusus. Nors ir ne visada lengva tai užtikrinti, mandagumas ir dalykiškumas klientų yra įvertinamas. O apskritai paslaugą sudaro ne viena sudedamoji dalis – tiek mandagumas, tiek vertėjo įsigilinimas į temą yra būtinos savybės. Smagu, kai galima pasamdyti asmenį, kuris suderintų visus užsakymus, bet realybėje dažnai būna kitaip. Bet nepriklausomai nuo to, kokia ta realybė, pateikti kokybišką darbą klientui – šventas reikalas.

 

 

Kreditai internetu: kaip išsirinkti patikimiausią?

kreditas internetuFinansiniai sunkumai užklumpa netikėtai, tad ne visuomet spėjame jiems pasiruošti. Nors galvojame apie tai, kad reikia taupyti juodai dienai, praktikoje tai ne visuomet pavyksta. Todėl prispyrus bėdai, tenka ieškoti alternatyvų ar papildomų finansavimo šaltinių. Ne retai sudėtingoje situacijoje padeda greitieji kreditai, kurie gali padėti bent trumpam išbristi iš finansinės krizės.

Lietuviams vis dažniau apsiperkant internetu, populiarėja ir finansinės paslaugos, taip pat teikiamos nuotoliniu būdu. Kaip kad ir kreditai ar paskolos. Tačiau renkantis kredito gavėją, svarbu tinkamai įvertinti rinką ir jos žaidėjus. Ne kiekvienas kreditorius suteikia palankias sąlygas ir paskolas išduoda taip, kad klientui būtų patogu. Visgi, ieškant patikimiausio varianto, reikėtų žinoti, kad kartais kreditas suteikiamas labai lanksčiomis sąlygomis.

Pirmas nemokamas. Pavyzdžiui, skolinantis pirmą kartą, galite pasiskolinti visiškai be palūkanų. Jei manote, kad tai tik pokštas, pasidomėkite, kokie kreditoriai taiko tokią politiką. Dažniausiai pirmą kartą skolinantis įmonėje pinigus, klientams suteikiama štai tokia nuolaida, leidžianti sutaupyti pinigų. O juk būtent dėl didelių palūkanų kai kurie vengia skolintis pinigų internetu. Neva iš draugo pasiskolinti daug pigiau. Tad jei pasirinksite tinkamą bendrovę, kreditai internetu taps net geresniu sprendimu nei paskola iš draugo ar giminaičio. Juk nereikės aiškintis, kam Jums reikia pinigų.

Pratęsimo garantija. Ankščiau greitieji kreditai buvo vadinami blogiausiais žodžiais, esą tai tikras liūnas, kuris įtraukia žmones ir apakina. Tačiau dabar vis dažniau kreditoriai noriai taikosi prie klientų. Pavyzdžiui, jei kredito atidavimo laikotarpiu Jus ištiko finansinė krizė ar atsirado neplanuotų išlaidų, galite pasinaudoti kai kurių bendrovių siūloma paslauga – kredito pratęsimas. Galite atidėti įmokas mėnesiui ar dviem ir susitvarkyti skylėtą biudžetą. Žinoma, jeigu ir per kelis mėnesius nesugebate planuoti savo biudžeto, gali nutikti taip, jog nesugebėsite atiduoti pasiskolintų pinigų, tačiau tokiu atveju susimąstykite, ar Jums iš viso verta kreiptis dėl kredito.

Grąžinimas nemokamai. Neseniai Lietuvoje pasikeitus Vartojimo kreditų įstatymui, įsigaliojo ir naujos kreditų išdavimo tvarkos. Pavyzdžiui, dabar kreditai internetu gali būti grąžinami nemokamai, jeigu klientas persigalvojo. Tokia sąlyga gali praversti ir Jums, jei pasiskolinus nedidelę sumą pinigų jau kitą dieną norėsite kreditą grąžinti. Jums nereikės mokėti jokių baudų, o kreditą galėsite grąžinti be jokio pabrangimo.

Internetinių puslapių kūrimas gali padidinti jūsų klientų skaičių

internetinių puslapių kūrimasEsate paslaugų teikėjas, kuris siekia išplėsti klientų ratą? Reklamavimasis elektroninėje erdvėje gali padėti jums ženkliai padidinti užsakymų skaičių. Tam jums reikės tik patikimai atrodančios interneto svetainės. Kadangi internetinių puslapių kūrimas dabar kiekvienam atsieina skirtingą sumą, jums nereikėtų manyti, kad teks leisti tūkstančius eurų. Kiekviena interneto svetainė sukuriama už skirtingą kainą. Specialistai pabrėžia, kad didžiausias sumas išleidžia būtent tie, kurie kreipiasi su ne tokiais jau ir standartiniais poreikiais. Standartiniai poreikiai yra paprasti – svetainėje turi būti turinio valdymo sistema, kuri leistų jums bet kuriuo metu keisti informaciją apie savo teikiamas paslaugas. Na ir žinoma – paslaugų svetainė turi atrodyti solidi.

Renkantis specialistus, jums reikėtų pasidomėti jų paslaugų sąrašu. Matote, pasitaiko tokių atvejų, kuomet dėl vieno darbo reikia kreiptis į vienus, o dėl kito – į kitus specialistus. Tai labiausiai liečia svetainių programavimą bei turinio valdymo sistemų diegimą ir dizaino kūrimą. Dizainus kuria vieni, o tinklapius veikimui paruošia kiti specialistai. Dėl to patariama dairytis į tuos specialistus, kurie galėtų atlikti visus darbus. Šitaip lengviau sužinosite bendrą tinklapio sukūrimo kainą ir nereikės gaišti daug laiko. Pabrėžtina, kad unikalus dizainas dažniausia pareikalauja daugiau lėšų. Jeigu tinklapis kuriamas naudojant atvirtojo kodo turinio valdymo sistemas, tuomet galima rinktis šabloninius dizainus arba unikalius.

Šabloniniai dizainai kainuoja vos kelias dešimtys eurų, o štai prireikus unikalaus dizaino, tam galbūt reikės atseikėti netgi keturženklę sumą. Viską detaliau įvardinti jums galės paslaugų teikėjai, kurie imsis svetainės kūrimo darbų. Interneto svetainių kūrimas gali būti atliekamas keliais būdais ir visi iš jų dažniausiai pasižymi skirtingais įkainiais.

Pigesnės interneto svetainės yra tos, kurios kuriamos pasitelkiant atvirojo kodo turinio valdymo sistemas. Tačiau jeigu kalba eina apie tinklapio kūrimą nuo visiško nulio, tuomet visi darbai truks ilgiau ir kaina gali išaugti netgi keletą kartų. Norintiems pigiausio varianto, patariama rinktis būtent tas svetaines, kurios kuriamos ant atvirojo kodo turinio valdymo sistemų. Jų naudojimas yra saugus ir patogus, tuo labiau – tokią svetainę sukurti galima greičiau.