Ekologiško SEO ir jo pranašumų vadovas

Paprasčiausiu įmanomu būdu organinis SEO yra optimizavimas paieškos sistemų, atliekamas rankiniu būdu nenaudojant juodųjų metodų, jokių slaptų metodų ir automatizuotų scenarijų. Tai yra gryniausia svetainės optimizavimo forma, kad jos būtų naudingos paieškos sistemoms, išlaikant svetainės lankytojų susidomėjimą, be to, tai yra būtent tai, ko paieškos sistemos ieško svetainėje. Jį radę jie apdovanos jūsų svetainę geresniu reitingu ir pakeltomis pozicijomis paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Šiame straipsnyje tai vadinsime SEO.

Kas yra ekologiškas SEO?

Paprasčiausiu įmanomu būdu organinis SEO yra optimizavimas paieškos sistemų, atliekamas rankiniu būdu nenaudojant juodųjų metodų, jokių slaptų metodų ir automatizuotų scenarijų. Tai yra gryniausia svetainės optimizavimo forma, kad jos būtų naudingos paieškos sistemoms, išlaikant svetainės lankytojų susidomėjimą, be to, tai yra būtent tai, ko paieškos sistemos ieško svetainėje. Jį radę jie apdovanos jūsų svetainę geresniu reitingu ir pakeltomis pozicijomis paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Šiame straipsnyje tai vadinsime SEO.

Paieškos sistemų supratimas

Norint naudoti efektyvius SEO metodus, labai svarbu suprasti paieškos sistemas ir jų bendrą koncepciją. Paieškos sistemos leidžia lankytojams įvesti konkretų žodį ar terminą, vadinamą raktiniais žodžiais. Pateikus visus puslapius, kuriuose yra tie raktiniai žodžiai, kuriuos galima rasti paieškos variklio kataloge, jie pateikiami paieškos rezultatų puslapiuose. Kiekvienas puslapis yra „reitinguojamas“ pagal aktualumą, populiarumą ir keletą kitų veiksnių. Todėl teoriškai, kuo puslapis labiau atitinka tam tikrą raktinį žodį, tuo didesnė tikimybė, kad jis bus rodomas sąrašų viršuje.

Pristatome paieškos sistemos vorus

Kitas svarbus veiksnys, kurį reikia atsiminti apie paieškos variklius, yra tai, kad jose nenaudojami tikri žmonės, kad aptiktų milijardus svetainių ir nuspręstų, ar jos yra svarbios. Vietoj to jie naudoja automatizuotą programinę įrangą, vadinamą „voru“ arba „botu“, kuri tai atlieka daug greičiau. Skaičiavimai, kuriuos paieškos sistema naudoja, kad nustatytų svetainės reitingą, yra vadinami algoritmais, o didžiųjų paieškos sistemų, tokių kaip Google, Yahoo ir MSN, atveju šie algoritmai keičiami reguliariai. Pakeitimai ir algoritmų specifika neskelbiama viešai, siekiant užkirsti kelią juodajai SEO manipuliuoti savo svetainėmis, kad pasiektų viršūnę, nepaisant to, kad jose yra informacijos, susijusios su paieškos užklausa ar raktiniu žodžiu.

Optimizavimas paieškos sistemoms – optimizavimas lankytojams

Žinoma, iš dalies visi, skaitantys šį straipsnį, tikriausiai pakeitėme savo tinklalapius, kad atitiktų paieškos sistemų užgaidas, tačiau tai turi būti daroma teigiamai ir natūraliai. Suprantame, kad puslapio optimizavimas vien tik paieškos sistemų vorų naudai gali labai sumažinti tikrąją svetainės vertę jūsų lankytojams. Paieškos sistemos tai taip pat supranta, taigi ir algoritmų raida. Su kiekvienu nauju algoritmu, kurį sukuria ir dažniausiai patentuoja paieškos varikliai, pvz., „Google“, vis labiau artėjame prie struktūros, pagal kurią svetainės tikrai įvertinamos pagal jų vertę lankytojams. Algoritmai ir vorai iš esmės tampa vis panašesni į žmones.

Pagrindiniai SEO komponentai

Tikrieji jūsų svetainės optimizavimo metodai išsaugomi kitam straipsniui, tačiau pagrindiniai SEO kampanijos komponentai yra suskirstyti į puslapio ir ne puslapio optimizavimo būdus. Puslapio SEO apima tokius veiksnius kaip raktinių žodžių įtraukimas, turinio optimizavimas, puslapio struktūra ir t. t., tuo tarpu pagrindinis veiksnys, skatinantis optimizuoti puslapį, yra įeinančios nuorodos. Kiekvienoje iš šių sričių yra daug skirtingų veiksnių, o skirtingi SEO pateiks skirtingą informaciją apie tai, kurie veiksniai yra svarbiausi norint gauti aukštesnį reitingą. Šie dideli nuomonių skirtumai atsiranda todėl, kad niekas nėra tikras dėl algoritmo kriterijų.

SEO privalumai

SEO yra turbūt pats naudingiausias būdas reklamuoti internetą. Tai labai ekonomiška, gali duoti ilgalaikių rezultatų, o potencialūs klientai pasirenkami ir tikslinami. Tai nereiškia, kad neturėtumėte išbandyti alternatyvių svetainės reklamavimo būdų. Daugeliui reklamjuostės, pranešimai spaudai (iš tikrųjų gali būti naudojami kaip SEO kampanijos dalis), PPC kampanijos ir remiami sąrašai yra labai naudingi, o jų įtraukimas padidins jūsų svetainės populiarumą.

Į ekonomiškumą ir gyvybingumą

Ekonominį efektyvumą nesunku nustatyti pažvelgus į SEO kampanijos potencialą, lyginant su metodu, kurį daugelis laiko kitu geriausiu dalyku – PPC. PPC kampanija paprastai jums kainuos daugiau nei 50 centų vienam lankytojui. Tai reiškia, kad už kiekvieną tūkstantį lankytojų sumokėsite 500 EUR. Kai kurie gana paprasti SEO darbai svetainėje, kurią sudaro dešimt puslapių, gana greitai generuos tokį srautą kas mėnesį.

500 EUR. neatrodo daug, bet pagalvokite, kad sumokėsite tai per vieną mėnesį, kad sulauktumėte norimų tūkstančio lankytojų. Per metus sumokėsite 6000 EUR. ir pan. Dabar pagalvokite, kad konkuruojate dėl gana konkurencingo raktinio žodžio ir pastebėjote, kad turite mokėti mažiausiai 5 EUR. už paspaudimą, kad sugeneruotumėte tik tūkstantį paspaudimų per mėnesį. Staiga mokate 60000 EUR. per metus ir vis tiek gaunate tik tūkstantį paspaudimų kiekvieną mėnesį. 60000 EUR. atpirks labai daug SEO darbų ir pastebėsite, kad per kelis mėnesius sugeneruosite daug daugiau srauto naudodami SEO.

Tiksliniai potencialūs klientai

Tiksliniai potencialūs klientai yra geriausias potencialių klientų tipas, kurį galite sugeneruoti. Tai reiškia, kad jūsų svetainės lankytojai jau yra linkę į pagrindinę jūsų svetainės temą ir domisi tuo, ką jūs turite pasakyti. Tai reiškia, kad jie labiau linkę įsigyti prekių ar paslaugų iš jūsų svetainės, spustelėti filialų nuorodas arba spustelėti Google (ads.)skelbimus, kad uždirbtų jums pajamų. Kadangi SEO potencialūs klientai fiziškai ieško temos, su kuria susijusi jūsų svetainė, garantuojame, kad juos domina viskas, ką siūlote. Pirmiausia jie ieško naudodami su jūsų svetaine susijusius raktinius žodžius. Tada jie perskaito jūsų svetainės aprašymą ir pavadinimą, o tai dar labiau padidina jų susidomėjimą aptariamu puslapiu ir spusteli nuorodą. Jie jau tapo labai jautrūs jūsų tinklalapio žinutei.

Taigi prisimink…

SEO yra geriausias žiniatinklio valdytojo įrankis, tačiau netinkamai elgiamasi su juo gali greitai atsitrenkti į kaktą. Užtikrindami, kad laikotės pačios įstatymo raidės ir nenaudojate jokių slaptų metodų, netrukus gausite naudos iš galingų potencialių klientų, kurie dažnai lankys jūsų svetainę ir uždirbs pajamų.

Daugiau papasakotų SEO specialistai, kurių teikiamos SEO paslaugos yra neiksmingos ir efektyvios.

Posted

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *