Google AdWords reikalavimai: kokių klaidų reikėtų vengti?

Google AdWordsIeškant efektyviausių priemonių sėkmingai verslo plėtrai, visų pirma kalbame apie patikimas reklamos priemones. Praktika rodo, kad tik tikslingai plėtojama reklama padeda siekti užsibrėžtų tikslų ir pranokti konkurentus. Viena efektyviausių XXI amžiaus reklamos formų – moderni ir patikima Google AdWords reklama, užtikrinanti aukštą investicinę grąžą ir padedanti maksimaliai padidinti klientų gretas. Tiesa, ne visais atvejais minėtasis sprendimas pasiteisina. Prasti rezultatai praktiškai visais atvejais yra susiję su netikslingai priimtais sprendimais ir pradedančiųjų klaidomis.

Ar verta naudotis Google AdWords?

Vienas dažniausių klausimų, užduodamų internetinės rinkodaros specialistams – kodėl verta naudotis Google AdWords ir kokie šios reklamos privalumai? Racionaliai pagrindžiant minėtojo sprendimo privalumus, rinkodaristai visų pirma ragina atsigręžti į Google paieškos tinklo mastus. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google yra populiariausia paieškos sistema, kuria naudojasi daugiau nei 90 proc. Lietuvos interneto vartotojų ir daugiau nei 80 proc. viso pasaulio gyventojų. Be to, vartotojai, ieškodami juos dominančių prekių ir paslaugų, apsiriboja keliais paieškos tinklo sugeneruotais rezultatais, paprastai – 1–3 Google puslapiais. Kitaip sakant, didžiausias dėmesys ir palankumas rodomas geriausiose pozicijose esančioms svetainėms. AdWords reklama padeda jums tapti matomais, o tai reiškia – pranokti savo konkurentus ir sutaupyti potencialaus kliento paieškos laiką.

Dažniausios klaidos ir praktiniai ekspertų patarimai

Viena dažniausių Google AdWords naudojimo klaidų – bandymas paleisti reklamines kampanijas, neturint esminių internetinės rinkodaros žinių. Iš tiesų, jei norite aukščiausio rezultato ir neturite laiko mokymams, geriausias sprendimas – bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros bendrove, kuri padės parinkti tinkamiausius raktažodžius ir nustatys optimaliausią biudžetą, siekiant užtikrinti didžiausią investicinę grąžą.

Viena dažniausių nesėkmingos reklaminės kampanijos klaidų – netinkamai parinkti raktažodžiai ir netikslingos raktinės frazės. Siekdami parinkti aktualiausius paieškos žodžius, racionaliai įvertinkite savo paslaugų spektrą, t. y. neapsiribokite vien tik raktinio žodžio populiarumo rodikliais. Nors dažnai naudojamas raktažodis padės pritraukti daugiau lankytojų, vis dėlto realių pardavimų neįvykdysite. Neretai sunkumų kelia ir netinkamas raktažodžių sugrupavimas skelbimų grupėse. Nenaudokite tų pačių raktažodžių toje pačioje kampanijoje kelioms skelbimų grupėms, kadangi ne tik nenukreipiate vartotojo į tikslinį puslapį, bet patys sau kuriate konkurenciją.

Daug sunkumų gali kilti ir tuo atveju, jei neapibrėžiate tikslios geografinės lokacijos, pvz., jus domina klientai iš tam tikro regiono, tačiau mokate už paspaudimus, atliktus visai kitame krašte ar net kitoje valstybėje. Taip perniek išleidžiami reklamai skirti pinigai ir nepasiekiami realūs rezultatai. Galiausiai, teks nusivilti ir tuo atveju, jei neskiriate dėmesio reklaminės kampanijos administravimui. Nepamirškite naudotis sugeneruota statistika, kuri padės tobulinti reklaminę kampaniją ir siekti užsibrėžtų tikslų.

Posted

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *