SEO paslaugos: mitai ir realybė

MB SEOreklama

Tyrimai rodo, kad daugiau nei 95 proc. interneto vartotojų informacijos apie prekes ar paslaugas ieško per Google paieškos sistemą. Tai reiškia, kad įmonės, kuri nori padidinti savo populiarumą ir pardavimų rodiklius, tikslas – būti matomai interneto vartotojų, o tai reiškia, kad Google paieškos rezultatuose reikia atsidurti 1-2 paieškos rezultatų puslapiuose, nes internautai yra linkę peržvelgti tik pirmąsias 20 pozicijų. Taigi, norint užimti gana aukštas pozicijas Google paieškos sistemoje, sudėtinga išsiversti be SEO paslaugų.

SEO paslaugos daliai verslininkų ar eiliniam gatvės praeiviui atrodo šiek tiek mistiškai ir sunkiai suprantamos, todėl nieko nuostabus, kad apie jas sklando nemažai mitų. Štai keletas pačių populiariausių:

  1. SEO paslaugos garantuoja greitus rezultatus.

Netiesa. Internetinės rinkodaros ir marketingo specialistai MB SEOreklama, teigia, kad nėra tokio dalyko kaip greiti rezultatai. Žinoma, kiekvienas verslininkas nori, kad jo įmonės internetinė svetainė jau po kelių dienų puikuotųsi Google paieškos sistemos rezultatų viršuje, tačiau reikia atminti, kad SEO – tai pakankamai ilgas ir nuoseklus darbas, kurio pirmieji vaisiai pasirodo po kelių savaičių ar mėnesių.

  1. SEO paslaugos labai brangios.

Netiesa. išties viskas priklauso nuo požiūrio. Jei SEO paslaugas lygintumėme su reklama per radiją ar televizorių, tai SEO kaina atrodo juokingai maža. Tuo tarpu, jei SEO paslaugas palygintumėme su skelbimu laikraštyje, pastarosios kainuoja išties daugiau, tačiau reikia atminti, kad kokybė niekada nebūna labai pigi.

  1. SEO straipsniams nekeliami aukšti kokybės reikalavimai.

Vos tik atsirado SEO, niekas tiksliai nežinojo, kaip turi atrodyti geri SEO straipsniai, todėl juos rašė visi, kas moka rašyti. Juk tai lengvas būdas užsidirbti kelis papildomus eurus! Visgi, laikai keičiasi ir šiuo metu Google paieškos sistema vertina straipsnių kokybę, jų unikalumą bei aktualumą. Praėjo tie laikai, kai padrikos mintys ar straipsniai apie nieką buvo vertinami. Tad, MB SEOreklama rekomenduoja SEO straipsnių rašymą patikėti profesionaliems rašytojams.

  1. SEO blogiau už Google reklamą.

SEO ir Google reklamos galimybės šiek tiek skiriasi, todėl teigti, kad kažkas yra geriau ar blogiau išties negalima. Viskas priklauso nuo to, kaip greitai įmonė nori gauti apčiuopiamus reklamos rezultatus. SEO procesas ilgesnis, tačiau ir rezultatai ilgalaikiai, tuo tarpu, Google reklama gali padėti greitai „užkurti“ puslapį ir pritraukti daugiau lankytojų, tačiau, nustojus pirkti Google reklamą, interneto svetainės populiarumas krenta.

Galiausiai vertėtų atminti, kad SEO paslaugos yra vienintelė ilgiausiai funkcionuojanti reklamos forma.

Posted

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *