Svorio metimas

riebalų skaidymasDaugelio žmonių, ne tik moterų, bet ir vyrų problema šiais laikai yra antsvoris. Ypač dabar, kai gyvename intensyviai gyvenančioje visuomenėje, kur visi skuba, bėga, niekur nespėja, turi daugiau nei kelias veiklas. Tad nei sveikai maitintis nei aktyviai gyventi nėra laiko, o kai taip nutinka valgome kas papuola, nesvarbu kokiu paros metu. O dabar kai klesti gražaus, sportiško kūno kultas, žmonės jaučiasi negražūs bei nelaimingi. Papildomai riebalai ant vienos ar kitos kūno vietos išties atrodo kiekvienam asmeniškai nemaloniai, net ir liekni žmonės jaučia diskomfortą dėl prastai atrodančių kojų, nestangraus kūno. Todėl norint pasikeisti ir matyti geresnius rezultatus veidrodyje, reikia ne tik mankštintis, bet ir sveikai maitintis. Juk sveika mityba sudaro 80 procentų, taip kaip atrodys bei jausis kūnas ar organizmas, o tik 20 procentų prisideda prie to, kad kūnas būtų stangrus ir proporcingas.

Riebalų skaidymas pagreitėja valgant tam tikrus maisto produktus, tokius kaip greipfrutai, avokadai, taip pat geriant daug vandens ar žalią arbatą. Reikia vengti saldaus maisto, cukraus, kuris vėliau virsta riebalais, sveikuosius angliavandenius (riešutus, vaisius) reikia valgyti pirmoje dienos pusėje bei pasirūpinti, kad pusryčiai būtų sotūs bei gausūs. Po pirmos dienos pusės valgykite mažiau angliavandenių, daugiau baltymų bei vakare nepersivalgykite, kadangi jūsų organizmui nebereikia papildomos energijos. Tad vakare maistas turi būti mažesnės porcijos nei ryte ar per pietus. Taip pat, tarpe tarp pagrindinių patiekalų, užkandžiaukite, taip paspartinsite medžiagų apykaitą.

Jei norite, kad riebalų skaidymas būtų intensyvesnis, sportuodami papildomai dėvėkite specialius diržus, kurie padeda skaidyti riebalus bei sumažina talijos apimtis. Šie diržai padeda skatinti prakaitavimą, dėl to organizmas intensyviai sportuodamas sudegina daugiau kalorijų bei išskiria vandens. Kai organizme mažiau vandens, natūraliai žmogus sveria mažiau. Taip pat, riebalus sudeginsite, o svorio neteksite daugiau, jei atliksite intensyvius pratimus, tokius kaip cardio. Jie padeda greičiau sudeginti riebalus.

Taigi, riebalų skaidymas, svorio metimas yra ilgas bei kantrybės reikalaujantis procesas, todėl jeigu norite turėti gražų kūną, reikės pasistengti bei rasti savyje valios. Jei veidrodyje matomas vaizdas netenkina, tuomet ne tik fiziškai, bet ir psichologiškai teks nusiteikti pokyčiams.

Share this Post

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.